To day list

Hej på er!
Idag blir det en anurlunda dag.
Skulle gått i skolan och vi skulle åkt till saltarö och bada och ha kul.
Nu var det så att jag var tvungen att åka på ett jätte viktigt ärende som jag måste vara med på. Kan tyvärr inte säga vad det är.

Så dagen kommer se ut såhär.
-iväg på det där viktiga
Det kan pågå hur länge son helst så när jag kommer hem
-trimma davy
- fråga Amanda om vi kan göra en skit kul grej!
-mocka och bestämma sista fixat inför skolavslutningen imorgon! Aaaaa sommarlov imorgon! Hur underbart! Wiiih❤

Dagen ser nog ut så idag. Kommer nog inte kunna blogga mega mycket för det jag är påväg till idag kommet ta sjukt mycket tid av min dag. Ha den go dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback