Svar på Kommetarer!

 
Svar:

HAHA fattade först inte vad du menade men efter att min kompis skrev till mig att hon troro hon menade din egna stretching nu fattade jag det med. Asså svaret är nog nej. Jag brukar inte sretcha mig själv eller så efter jag ridit. Jag har ganska bra ridkondis så tror inte jag behöver det men det kanske man borde börja med! :) kram <3
 
 
Svar:
Jag tycker sähär att jag skriver många små uptateringar då och då och sen ibland kanske minst 2 gånger i veckan eller mer försköker jag skriva lite längre intresanta och roliga inlägg som man kan fasna på. Jag tycker det är bra med långa inlägg för då är det något speciellt inägg man skriver eller andra saker. 
 
Sen när man kolla på andra bloggar och så kan man se att dom brukar skirva långa inlägg och så. Jag brukar kolla på andra bloggar men inte göra likadant men jag brukar skapa mig en egen uppfatning precis som du! Det var JÄTTE bra att du kom med en synpugnt men jag tror jag kommer fortsätta med lite längre inlägg då och då! 
 
åå vad kul att du gillar min blogg! kram ♥
 
 
Svar: 

ÅÅ du tänker typ som en komia av mig i detta sammanhang! Man kan ju förstå att Davy blir rädd och att det kom till baka när jag skulle duscha honom. Och det var riktigt skänt att kan inte skadade sig eller kom lös.  Och sånnadär mini poliser.. USCH jag dör på sånna människor. Ja precis varför kan du inte gå där. Det är ju inte hans tomt eller han tar inte hö där. man blir så sur. Det har hänt mig massor av gånger och man vill bara skrika på dom. AJA man ska skita i dom och glädja sig av annat. ja det ska jag försöka och hoppas du också får ett bra sommarlov! kram ♥
 
och här får ni se några felr underbara kommentarer som går rakt in i hjärtat! det underbaraste som finns <3 love u 
 
och det finns massor av undernara kolmmetarer som ni skrivit till mig och det här var bara några som jag lyckades leta fram! tack alla underabra! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: filippa

hej vickan! :) tror (jag vet inte) men att den första kommentaren undrade om du kom ihåg att strecha DIG SJÄLV också lika bra som du strechar davy och laguna! :D <3 hihi Kram! <3 p.s. skitbra blogg! <3

Svar: JAHA AHAHAH :D där var jag en aning efter ;)
Victoria Gadd

2013-06-16 @ 12:42:06
URL: http://filippahult.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback