Stavssnäs

Hej hej hej!
Hela morgonen har jag spenderat min tid till att klippa hel vår enorma gräsmatta! Den är enorm! Men det var faktiskt ganska kul för vi har ev sådär gräsklippare man kör. Aa så det har jag gjort sen typ halv 11 och nu står stavssnäs på listan! Där har aldrig jag mamma eller pappa varit så det ska bli kul! Och idag SKA jag göra mitt premiär dopp i havet! Seriöst jag måste! Juni är snart slut och jag har inte badat.... Haha jag har vara badat i min pol typ 24/7 och inte haft tid att åka till havet! Såå aaa.. Idag ska jag bada! Vi ska iaf ha riktigt kul och mysigt!
Om jag hinner när jag kommer hem ska jag ut och motionera davy i skogen så han får röra sig!
Det är nog planen idag!
Idag kör jag på hollister ;) hollister linne och hollister shorts! Bäst!
XOXO Vickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback