Skolavslutning!


OMG seriöst! vi har sommarlov nu! så himla skönt!
slippa tänka på vardagen, läxor, plugga och bara släppa allt! leva livet liksom! asså åå vad skönt! Min skolavslutning gick till såhär 
Jag vaknade gjorde mig iårning till avslutningen. JAg fick skjuts till skolan med amanda som vanligt. När jag kom fram i skolan var alla så himla fina! det var roligt att se. När vi kom in i klassrummet så lekte vi en kul lek där man skulle komma på en grej till varje kategori som började Te.x på M och vem vann? haha jag, amanda, tuva och lowa! När vi gjort det gick vi ut där vi hade skolavslutning! Först sjöng 3 killar sedan så delade lärarna ut diplom till några 9or och så vidare. en tjej sjöng för bästa musiklärarn Julle och det var verkligen såååå fint! man blev helt rörd. Sedan dela dom ut lite till och sedan sjöng en till tjej som också var jätte duktig. Vår rektor pratade och sedan avslutade dom skulavslutnmingen med att en från varje årskurs sjöng den blomster tid nu kommer. Sedan var DET SLUT! SOMMARLOV!!! vi gick in i klassrummet vår mentor Patrik pratade och vi fick klass och våra betyg! Sedan var vi fria och vi har sommalov!! <3 
 
Jag blev även nöjd med mina betyg! 
Otroligt vad mellanstadiet har gått fort! lågstadiet kändes som en evighet men mellanstadiet gick ju sjukt fort! Nu ska jag börja i 7a i höst! man börjar f** bli stor ;) AHA men aa  det går fort nu! Nu ska jag verkligen njuta av sommarlovet och oj vad kul det ska bli! <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback