Ploglandets första hopptävling!

HEJ! hela min kväll har sjag suttit och klippt, målat, skirvit, limat, planerat, tänkt...
Jag har suttit i timmar och gjort rosetter, banskiss, startlistor, speaker text och massor av annat inför en hopptränings tävling som jag och amanda har gjort! asså shit vad mycket det är att olanera till en tävling! asså guh! Men nu är allt klart! Hela dagen har vi gått runt med lappar till grannarna, mätt på ridbanan och räknat hinder!  det var sjukt läskigt för när vi var i amandas hinder bod så såg jag ett getingbo som jag trodde var gammalt så jag tänkte ta ner det med en sop kvast. Jag tröck kvasten mot boet och inget hände. då var jag 100% säker att det var dött och ingen bodde där så jag trycker en gång till och usch det flyger ut en enorm geting som måste varit en sån där gening drottning! jag och amanda skriker och kasar oss iväg! det var jätte lästikt! trodde den skulle anfalla! usch vad läskigt det var! AHAHA...
 
Nu ligger jag i sängen och ska sova för imorgon ska jag fixa resten till tävlingen. den börjar kl 17:15 :) Jag ska hoppa 90 och 1m clearound. Så det ska bli jätte kul! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback