PÅ MÅNDAG - DÅ SKA HON BO HÄR.

Nu ska jag berätta om att världens bästa vän, hon jag aldrig kommer sluta älska hon allt började med bråk men som slutade med största kompis kärleken. 
 
Min kära vän .. kommer komma med sin lånne häst som hon lånar under sommaren i 2 månader till mig i gnisvärd och hästen Places ska bo hoss mig i 1 vecka eller mer (?). Detta ska bli så otroligt kul! och ... kanske ska bo hoss mig då (vi har inte pratat om det men kanske). Att ... ska bo hos mig och vi ska ha så otroligt kul med hästarna! bada och rida långa turer tsm <3 detta ska bli såååå kul! 
 
jo 
hon 
heter
ELIN 
ENGSTRÖM 
och 
jag 
älskar 
henne 
och 
hon 
ska 
bo 
hoss 
mig 
och 
vi 
ska 
ha 
ap 
kul! 
Jag längtar så! 
Ni underbara läsare måste kolla in hennes blogg som hon precis startat! http://elinengstom.blogg.se
kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Men guuuuud va söt du är Vickan ! Du är min bästa vän som ingen annan kan få . Du betyder allt och är mer som en syster ( nej bättre ) jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig Vickan ! Du är min andra halva ❤

2013-06-22 @ 10:05:57
URL: http://elinengstom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback