nu är det bestämt!

JA! nu är biljetterna till gotland bokade. vi har velat fram och tillbaka, när ska vi åka? Jag och mamma hade tänkt åka idag men vi har nu bestämt ett datum då vi åker till ön och är där hela sommaren! :) 
Vi kommer åka dit på Lördag 22/6. Ska bli så kul att åka ner med hästarna dit nu igen! fattar ni det är faktiskt 4 månader vi bott på värmdö nu! tiden går fort. Ska bli grymt kul att träffa alla vännarna på gotland som jag saknar så himla mycket! ska bli jätte kul! sommaren är smeckfull av att träffa kompisar och rida och ha BADA. Underbart!
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia ditt psyko

Det heter google analytics men det går inte att ha på blogg.se (har redan försökt) :(
SAKnar dig massor <33

2013-06-19 @ 10:06:53
URL: http://feliciaenderborg.horseworld.se
Postat av: Felicia ditt psyko

Använder du ännu min sida som jag gav dig till headers?
Om du gör det skulle jag bli glad om du sa att du hade fått den utav mig ;)
Keamisar <3 <3 <3

2013-06-19 @ 11:30:56
URL: http://feliciaenderborg.horseworld.se
Postat av: Sara

Välkomna hem igen! :)

2013-06-20 @ 10:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback