Mina vackraste dagar..

Just nu ser jag misshandlad ut :D haha nej men jag se hemsk ut! Efter som jag försökte skrubba bort färgen på min haka igår så har jag fått världens sår som ser ut som en blåmärke som är ett sår.. Svider så sjukt mycket. Sen för typ några dagar sedan så mysige jag med Nelly och då ramlade nellys bakdel ner och hennes rassar flög upp och rev mig under min näsa så det ser ut som jag har snor som hänger ut. Fy fan... Sen idag lekte jag med Nelly och hon blev galen i korven som jag hade och då typ rev hon mig på halsen, benen, magen och kinden. Seriöst ser hemsk ut.. Mm så kan det gå! Sitter i bilen påväg och köpa jordgubbar och potatis! Mys! Kanske ska åka och bada med Nelly också! Underbart! <3 kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback