Hemma efter en lång dag!

Men tjeenare! Förlåt för att jag ute uppdaterat i morse och nu på dagen men jag har tillbringat hela min dag men min Goa mamma inne i Sthlms city. Grym dag! Vi gick idag på stan på Drottninggatan. Vi gick runt och kolla och fick med mig hem några små saker iaf! Kommer fotas ikväll så ni kan se dom nya kläderna. Vi kör systemkamera va? Jo det blir bra.

Kvällen kommer tillbringas på hästen såklart, i poolen, framför kameran och med familjen och framför datorn för jag ska spana och kolla om jag kan haffa ihop någon ny snygg header! Gjorde två igår men dom blev inte helt bra för jag har inte samma program som jag brukar göra mina headers i men ska nog försöka få igång den igen så jag kan göra riktigt snygga headers :) sen ska jag nog försöka fixa ihop en frågestund också! Mycket planer! Och har några roliga inlägg jag ska skriva ihop med :) mycket kul som ska hända så håll koll nu!

XOXO Vickan
Bjussar på bilden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback