Hästarna hämtade mig vid skolan!

Hej på er!
Blev precis upphämtad av hästarna, hunden och mamma o pappa vid skolan! Riktigt kul, och lite pinsamt.. Kommet liksom med värsta transporten med hästarna i. Ahaha! Idag har vi haft en Chill dag! Brenboll, städa skåpen/klassrummen och stafetter. Nu sitter jag i bilen med hela familjen påväg till en hovslagare! Davy tappade ju sin sko igår så den måste på. Och varför kommer inte hovslagaren hem till er?
Svar: dom brukar det men vi måste få på en sko fort och sko båda hästarna och då fans det ingen som kunde komma hem till oss så då får vi åka iväg men det går lika bra! :) min mobil dampade i morse så jag kunde inte göra en sån där "vad ska jag göra idag?"
Men hoppas jag kan göra det imorgon.
2 dagar kvar nu! Sen sommarlov! Jippi!
XOXO Gadden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback