Grymt!

Kan bara säga ett ord WOW

Jag är inget fan av ABBA alls gissar på att det mest är äldre typer som gör det. Asså jag älskar detas stil det var ju liksom 70 talet. Men snacka om att man fick veta andra sidor av ABBA. Som ung trodde jag att det kanske är ganska lång tråkigt man levde liksom inte när dom var kända. Men wow vad kul det var! Man fick veta rolig fakta om dom, man fick se deras studio deras original kläder och massor av annat skoj! Man fick testa sjunga Abbas låtar i studio, dansa, spela in musikvideo och massor av annat roligt! Riktigt hiss till ABBA THE MUSEUM. Har massor av bilder att lägga upp men min mobil dampar så det kommer ikväll! Men riktigt kul!

När vi skulle ta nåden till Slussen igen började det regna as mycket enormt mycket! Så vi fick in och fikade på ett hotell och det var jätte mysigt det med! Nu sitter jag i bilden påväg hem och v ska hyra film på hemmakväll och mysa med godis och film! Jag ska också kolla efter ett plånboks skal som man kan ha kort i. Måste ha mitt SL kort någon stans och jag ska få bankkort för jag är ju 13 nu :) ska uppdatera men massor av kul på bloggen ikväll med! Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback