Gårdagen!

Hann inte blogga igår.. Eller mitt internet funkar fortfarande inte men 1 juli får jag nytt!
Gårdagen var en kul dag!
Jag vaknade Då kom elin exakt när jag vakna typ och hon skulle rida tidigt och så jag orkade inte rida drekt när jag vaknade. Så Elin red och hon hoppade lite! det hade gått jätte bra.
 
Efter det så cyklade jag och mamma ner till ett as mysigt fik där vi fikade och hade det mysigt. Sedan drog jag till hamnen och väntade på  Ella och Wilma och ellas kompis. Vi hade tänkt att bada massor men USCH vad kallt det var! det var frålandsvind så det var därför. BLÄ vad kallt det var men jag doppade iaf mig. Sedan blev det kallt i lufften och så. Wilma och jag vi spammade vine.. HAHA. Fick också en pressent av Wilma för jag har ju fyllt år. och gissa vad dert var?
jo en Victoria seacret parfym! fattar ni hur glad jag blev! Asså hon är världens bästa vän förstår ni! love you my little best frendooo <3 
 
Efter vi badat så cyklade vi hem till mig och hälsade på hästisarna och hoppade stutsmatta och lite annat.. 
Sedan åkte dom hem och min morfar kom! det var jätte kul att få träffa honom. 
När han åkt tog mamma och jag bilen in till visby och mamma köpte något på öster sen åkte vi till linds och köpte blommor. MYYS. Blev typ as rädd för dom stora fiskarna som finns där :D haha typical Vickan... 
HAHA. Vi beställde mat och åt china mat hemma. Sedan åkte vi ner till glassbaren och köpte glass! <3
Det var väl min dag igår!
 
kram!
(18 dagar kvar...till...Sindarve hoppläger
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback