Veckoplanering

Har inte världens fullspäckade skema men ni kan ju tycka det är lite kul att kolla vad jag gör nu innan sindarve lägret. 
 
Tisdag:
♦ 12:00-... Stranddag 
♦ ca 17:00 Ridning det blir ett dressyrpass på badab efter som han fått vilat 2dagar i rad.
♦ uptate på bloggen hela dagen
 
Onsdag:
♦ Det ska va dåligt väder så troligt vist åker vi till dharves och ska köpa lite saker.
♦ Åka in till sillikaten och då ska davy få ett hopp pass inför sindarvelägret. Ska jobba hinder kanske någon bom men mest hinder och hoppträning.
♦ inga mer planer för dagen
♦ uptate på bloggen hela dagen
 
 
Torsdag: 
Vädret avgör dagen
♦ tror jag ska börja packa till lägret. (packlistan är klar)
♦ Kanske va med någn kompis
♦ rida antingen ut i skogen eller dressyr på banan
♦ uptate på bloggen hela dagen
 
Fredag:
♦ Blir nog en dag på stranden
♦Rida blir det! dressyr pass tror jag
♦ uptate på bloggen hela dagen
 
Lördag: 
♦ en dag på stranden hoppas jag!
♦ massor av små fix inför sindarve
♦ på kvällen blir det ridning markarbeete bommar. hemma
♦ uptate på bloggen hela dagen
 
Söndag:
♦ kanske stranden
♦ massor av fix till sindarve
♦ duscha davy och göra honom fin
♦ uptate på bloggen hela dagen
♦ davy får vila!
 
sen sindarve på måndagen!
nu drar jag ti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback