Ny och rolig grej på bloggen!!

HEJ!
Nu kommer den första roliga grejen här på bloggen! Ni vet att många har börjat med HOT or NOT på många häst bloggar som jag sätt. Jag tycker det är en skit kul grej, där man blir bedömd och får en ärlig kommentar och i slutet HOT eller NOT. Men en grej jag tycker man ska ändra på i det för att man kanske kan få en ärligare och snällare bedömning. det är att man bedömmer i en skala 1-10. För om man bara för ett NOT då man man antingen ta det på fett alvar och bli ledsen men om man istället bedömmer från 1-10 då kan man få en uppfatning att man är inte så dålig så man får 0 när man för ett NOT. Jag tycker så iaf. En grej jag kom på själv med att bedömma 1-10 stället för HOT or NOT och jag vill starta här på bloggen, en kul grej där man får en bedömning på.
kommer köra med dressyr och hoppning! 
Såhär kommer det se ut
 
Sits:  rak i rygen och fina händer, kanske lite mer kontakt. du trampar också ner hälarna lite för mycket. Point 8
Outfit: Knopparna sticker upp lite väl mycket, snyggare med schabrak än vojlock. Lite väl lång hatt ;) Point 5
Hästen form(om det är hoppning hästens hoppteknik): Fint steg lyfter bra. Lite öppen i formen men bra på skjut. Point 7
 

HAHA drev med en tecknad men ville inte ta någon ekta bild om man inte har skickat in! Så nu får ni skicka in så mycket bilder på hoppning och dressyr ni bara kan så bedömmer jag. skicka in på [email protected]
skicka inlägget med överskiften/rubriken: Bedöm mig!
Hoppas ni skickar in massor av bilder nu! KRAM

Kommentarer
Postat av: Fillan Höglund

vilken bra idé jag har skickat in!!

2013-07-09 @ 23:17:14
URL: http://fillanhoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback