Lördag 6 juli 2013

Sitter nu i min soffa inne i visby och har det bra. Gårdagen spenderades kvällen med min kusin vitamin o tomas och ann. Vi åt mat och hade det så trevligt så. 
 
Idag är det en ny dag men massor av aktiviteter, eller inte. haha.
Har faktiskt ingen vidare plan för dagen. Familjen skulle haft en dag på stranden men så blev det mulet och inte något speciell stranddag. Mamma och jag funderade på ifall man kunde ta sig till lummelundagrotttorna eller något sånt. Vi hade nog iaf tänkt att åka på någon utflykt men var har jag ingen aning om ännu. Badkläderna ska med för det kan ju hända att det blir sol och man kan bada där vi ska (som jag ännu inte vet).

Rida ska jag försöka göra idag. Blir nog jobba på banan lite dressyr. 
Snart ska jag börja göra iordning packlistan till sindarve! 9 dagar kvar nu, sjuukt. Det betyder att jag snart behöver ta in dom i hagen vid huset och börja vänja in honom med krafft och hö. 
Justde! angående frågestunden, nu börjar det bli riktigt mycket frågor. 21 kommentarer med upp till 20-30 i varje och en där det va 51 frågor i. Så ska snart börja avrunda men idag är det sista dagen att skriva frågor till mig! så ta sjansen nu. Kommer snart börja svara och spela in svaren i flera delar och så. så klicka på länken och skriv frågor! ni är bäst alla underbara bloggläsare. ni gör mina dagar ;)
http://victoriagadd.blogg.se/2013/july/fragestund.html#comment
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback