kolla tävlingar och anmäler!

Hellu! sitter just nu och kolla på TDB för dom har öppnat massor av tävlingar för man måste vara snabb ifall man ska tävla i stockholm.. fixa in mig på två tävlingar utan vara reserv. Ligger en så länge på 10 reserv av 13 på en av tävlingarna så vi får hoppas jag kommer med! Hoppas dom öppnar fler tävlingar tlll typ LA i dressyr. Ligger reserv på LA annars är jag bara anmäld till PAS Div II, individuell start där vi ska va med med laget med. det går LB1. sen anmälde jag mig till en hopptävling i LC och LB men det är ju inte säkert att jag kan vara med så i sånna fall får man stryka sig. Så är det på fastlandet. anmäl till många och om du inte kan vara med så får du stryka dig.
 
Det är piss väder idag så jag sitter inne och väntar på att det ska sluta regna och så vidare! 
kram
 

Kommentarer
Postat av: Agnes N

Anmäl till roo gård! Typ alla på sandö ska dit! :D

2013-07-30 @ 15:49:09
URL: http://agnesnybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback