Jag ville bara fortsätta..

det blev ändrade planer.. amanda kunde inte så hon smsa typ 5 min efter vi åkt att hon inte kunde. Då fick jag panik men elin räddade sitvationen. Så elin och jag red idag. asså vilken underbar tur vi hade. Pappa hörde med ninna ifall jag kunde göra iordning davy i hennes stall och det car okej. så jag och elin pysslade med hästarna och red iväg. Vi tog en mega lång tur ut i follingbo. Vi red typ i 2 timmar med typ bara skritt och lite trav. det var så kul!
VI red ända bort till vattenfallen och hoppades på att det skulle va vatten. för det har ju regnat heeela dagen så vi red dit och kolla. såklart var det snustort. haha.. Jag fick också rida på Pleases Elins häst! det var jätte kul. När vi ridit varandras hästar en stund bytte vi tillbaka och red hemmåt. Vi hade tänkt rida till kalkbrottet och sedan rida upp för en stor backe men då ringde pappa och sa att vi måste rida hem för dom skulle lasta Laguna. Så vi skrittade hela galoppstigen och ut på gärnvägen. där trava vi lite sen skritta vi resten. Det var så kul när vi travade genom stora vattenpölar och prata skit. det är det bästa som finns! och just med Elin. så himla himla kul! love it!
När vi kom tillbaka fick jag ganska hyfsade okej bra besked om en grej! Vi får se om jag skriver ett sjuukt långt inlägg om allt som hänt som jag bärt på lääänge. vi får se.
 
Nu ligger jag i sängen ska fixa ännu fler tidsinställda med lite melon brevid mig! 
kram
Det var verkligen sjukt kul idag! ville aldrig att turen skulle tagit slut.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback