info om livet nu!

Hej hej! 
hoppas ni såg filmen så ni fick veta lite cad som hände igår. Asså vi tog så sjukt mycket kort! 801 bilder tror jag det var... Och davy och Laguna var inte på humör att bli fotade. dom ville inte stå still, ha öronen framåt och dom ville bara  äta.. Svin jobbiga! HAHA. Places var den ända som ville bli fotad. men några foton fick vi till. När alla bilder är ränsade så det inte är 801 bilder för det bli jobbigt ;) haha. då blir det en bildbom. Headern är ju ny och fräsh. Bara en bild på dåda mina fina hästar. kolla också in headern jag gjort till elin! blogg...klicka här!
 
Jag har precis rensat två enormt stora delar på mig med bilder..och jag hittade några tycken fina iaf. elin är inne på sin andra del av bilder. Jaa.. vaknader preics.. trött men sov himla gott!!
 
Gårdagen var underbar! vi bestämde oss för att rida ner till havet på kvällen. så mysigt! det var första gången davy verkligen ville bada! han gick ut dreckt nere vid en sten strand och places var feg men det var davy också första gången han såg hav och gick på en sandstrand. Aa men places kom iaf i med båda framhovarna! det var ju ämdå bra för att va så rädd som han va. Vi forstatte vår tur bort till havet på tofta/gnisvärdsstranden! såå mysigt. Där var båda lite fega att gå i vattnet men efter en stund så litade davy fullt på mig så gick vi ut i vattnet och han tyckte det var så kul och mysigt! han gick ner till knäna <3 dutti ponny! vi travade också på stranden och hade det så mysigt! det var knappt någon där för kl var typ 9-10 på kvällen. 
 
idag är sista dagen elin är här :( hennes mamma kommer och hämtar henne kl 1 då dom ska in till ninnas stall och prata med ninna. 
så är läget så snart ska vi ut och ta en lång härlig tur med hästarna. 
 det står mer under bilderna↓
 
Elin och jag hoppade i förgår! det gick så in åt i bomben bra för båda! 
davy gick klockrent och var pigg och bjöd så in åt i bomben bra! vi slutade hoppningen med att hoppa en bana på 90 cm på två räcken och 1m på en oxer som var ganska bred men inte så bred ;)
elin var så duktig med places för places är en travare och har varit rädd för bommar och typ max hoppat 20 cm och nu hoppade han 80 cm oxer! så himla duktig!!! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback