Grattis väldens bästa!

Måste bada skriva hur underbar min mamma är.. Hon är väldens bästa mamma, hon finns alltid vid mig och vill alltid väl. Vi har roligt tillsammans fast ibland bråk men som försvinner i ett vift. Du gör mina dagar underbara och du gör mig gladare för varje dag. Du är nu absolut största förebild och jag är så lycklig att du är min egna mamma. Bara min mamma och jag älskar dig så oändligt mycket. Det är omöjligt att förstå! <3 det här var bara några ord om hur underbar du är, du är omöjlig att beskriva för du är för underbar <3 jag älskar dig och hoppas du får en underbar födelsedag! Grattis!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh ... Victoria ...tårarna kommer i mina ögon av allt det fina du skriver om mig . Du skall veta att jag kommer alltid finnas för dig och att du är mitt allt . Älskar dig så mycket att det är obeskrivligt ❤
Tänk att jag fick uppleva allt det roliga som du och jag har tillsammans . Jag njuter av varje ögonblick ❤❤❤
/ Mamma

2013-07-02 @ 00:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback