God morgon!

God morgon, god morgon.
Idag vakande jag 08:30 (försöker vända på dygnet) men låg kvar till 08:30 typ.. Men nu har jag tagit mig till soffan och fläckar mig där istället. Hade typ lite svårt att somna men jag somnade säkert vid 00:30 något sånt.
Nu är det verkligen inte länge kvar till sindarve!! 4 ynka dagar. Har börjat tänka på mycket. Jag måste köpa några saker till mig, måste köpa hö för jag tror dom bara ger hö silage och davy tål det inte så bra. Han brukar bli lös i magen.
Packa aka jag börja göra idag, tvätta kläder jag ska ha med mig som är smutsiga och så vidare.

Något som är ät hel*ete piss är att jag glömt mitt sadelskåp i Stockholm (eller vi fick inte plats att ta med det).. Allt blir så lättare att ha ett sadelskåp på sindarve för man håller koll på grejerna mer och aa allt bli lättare.

Så idag ska jag köpa lådor jag kan ha grejer i och lite andra saker. Så fix till sindarve och så ska jag rida davy i skogen tror jag.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback