God morgon!

hej på er! guh vad gott jag sov inatt! Typ dröm att sova i en säng istället för en madrass. Men guh vad jag saknar allt redan.. Alla underbara männikor.. Asså lägret var underbart! davy sköttesig å otroligt bra och var så fin. Kommer skriva om alla 4 dagar. Idag har jag ingen plan alls.. Troligen bara va. Davy ska få vila nu men bara ute ritter. Funderar på att leta efter någon grönt kort kurs och anmäla tll lite tävingar. Igår kväll så låg jag bara och laddade upp säkert 10000 bider på fb. och mina datrer dampade så inn åt i heleve mycket. asså det var så sjukt irriterande. låg och räänsade och typ fick anfall på mina datorer. Ska försöka svaa på frågor på frågestunden också! vi får se hur dagen ser ut. Inlägg kommer! ska försöka göra en header också. antingen en helt vanliig eller en bildspels header. aa vi får se helt änkelt.  
kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback