Asså hur kan det försvinna så fort?!

HELT sjukt.
mitt internet har redan tagit slut på min mobil. kan inte fatta varför!? 7 jäkla dagar har jag haft internet sen försvann det. Hur är det möjligt.. Det är därför jag varit oaktiv idag för jag inte haft något internet.
Wilma har iaf sovit över och vi har haft fett mysigt! Vi har typ badat, badat och ja, badat. HAHA Vi har badat och solat på tofta, hamnen och i tofta gropen. vi bah kör. 
 
Idag var vi i gropen och bada. för det blåste typ fett mycket så man kunde inte vara nere vid havet. Efter vi varit och badat drog vi in till stan och då gick vi ner till glassbaren och chillade med varsin glass på en brygga. när vi var klara stack vi till ringmuren och typ hade fett kul och tog lite kort och typ hade roligt! Sen gick Wilma hem och jag mötte "mammut och papput" på stan.. HAHA. Jag köpte en bok och ett par sjukt snygga shorts. Riktigt riktigt snygga! älskar dom. Bild kommer. 
Efter vår lilla tur på stan hade familjen beslutsångest var vi ska gå ut och äta. Alla var typ fett trötta, hungriga och hade sina egna viljor, men vi kom tillslut fram till ett ställe på stora torjet som vi åt på. Åt plankstek. Sedan blev kvällen inte så kul. Trött och ja, nu berättar jag inte mer om det.
 
När jag kom hem satt jag mig med min mobil och lyssna på musik. Efter en stund blev jag film sugen och satt mig med mobilen och hörlurarna och kolla på en film. Den hette "Tur och retur". den var faktiskt jätte bra! Kanske lite barnslig men jag hade tråkigt . HAHA. Men bra var den!
Är helt slut och ska sova. Ska försöka svara på resten av frågorna men igår och idag var det inte läge. Men det kommer! Samma med att det kommer en fett rolig grej som jag ska starta så håll utkik! 
kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karro Westberg

Om du bara fått sms om det så är det inte omöjligt att do ljuger.
Jag får ofta sånna även första dagen på mitt nya internet men det funkar minst lika bra ändå ;)

2013-07-09 @ 17:33:14
URL: http://karrowestberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback