5 saker ni inte visste om mig innan jag ska sova

 
1. Jag måste alltid vrida och vända på mig flera gånger
 
2. jag kan bara somna om jag ligger på mage eller på sidan
 
3. innan jag släcker lampan måste jag hålla på med mobilen.
 
4. jag somnar bara om jag ligger på mage med armen under min mage eller att jag ligger på sidan och under mitt huvud är min arm som sticker rakt ut..
 
5. Jag måste ALLTD ha 2 kuddar när jag ska sova för jag måste ligga och krama en kudde
 
Japp.. 5 hel skumma grejer som jag måste göra. Kan liksom inte sova utan dom grejorna. Jag är skumm men så är det! HAHA. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter ungefär som jag😊
Fast jag måste ligga på rygg med täcket uppdraget till näsan så jag kan snusa på det 😜
Och två kuddar måste jag ha , en mjuk med mjukt anddun och en supertunn mjuk att puffa upp vid sidan av huvudet med 😌
Sån är jag 😜

2013-07-05 @ 23:47:45
Postat av: Tuva SE

Måste också ha en kudde att krama 😊

2013-07-06 @ 10:32:24
URL: http://tuva.se
Postat av: Olivia Josefsson

Hahaha, jag sover precis likadant, är så skööönt! x)

2013-07-09 @ 07:48:57
URL: http://oliviajosefsson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback