Mål 2014 med Davy

Jag har några mål till 2014. Det tycker jag man alltid ska ha! man siktar ju mot toppen.
 
DRESSYR:
  • Säkra och stabila rundor med hög procent i LA
  • Debutera LAp1 /våren
  • När jag börjar med LAP1 ska jag börja kvala till FEI 
  • Fortsätta med LAP1 i höst och när det känns bra och alla kvalen är klara ska jag så smått tävla FEI
Målen känns ju väldigt höga här i slutet men jag känner ifall jag ska nå mitt långsiktiga mål så är det nog väldigt dags att dra igång med dom klasserna. Så det är bara att kämpa som F**. SM 2015 sattsar jag på. 
 
HOPPNING:
  • Säkra rundor i LB verkligen nöta in så att om sitter säkert och inte ha brottom för det är viktigt med davy annars går inte det.
  • KANSKE debutera LA/110 i höst. På träning sitter höjden hyfsat bra. Men vi behöver fortfarande öva på det. Vi ska inte ha brottom men jag ska försöka. 
  • Det viktigaste är att få davy säker i hoppningen. Att han hoppar allt och inte är så feg att hoppa vissa hinder. Vi två ska få mer förtroende med varandra på tävlingsbanan, att han vågar lita till 110% på mig när det blir högre och hindrerna mer pyntade. 

Vårt absolut viktigaste mål är att fortsätta ha kul tillsammans och vara häst och ingen tävlings-maskin men det målet har vi alltid haft och det kan vi ju stryka för vi har alltid kul tillsammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback