Im back!

Hej! Är så sjukt ledsen över bloggen. Vet att såhär skivor jag varje gång men nu har jag vilat från bloggen och känner mig sjukt redo för mer bloggning. Är på Gotland och lever livet. Davy har vila skrittas och typ ibland lite trav. Han har fått göra det hela lovet än så länge. Han är så sjukt värld det. Väldigt mycket intensiv träning nu i höst. Nu ska jag ut till stallet och mocka. Kanske rida. Vi åker hem den 6 typ och flyttar från ninnas stall till Gnisvärd den 3dje. Ikväll kommer Markström. Ska bli så kul! Vi ska äta, skjuta raketer och njuta sista timmarna av 2013. Kommer uppdatera  mer i eftermiddag. Har gjort 1 video av 2 på youtube. Det som har gett mig drivkraft att börja blogga igen är en person som gjort den fan sida åt mig het helt sjukt. 


Julen har varit grym på alla sätt älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback