När vi tar ett steg bakåt tar vi bara ännu mer sats

 
förlåt men nu kommer det komma ett jäkligt sur inlägg.
Idag var typ första gången på evigheter jag liksom blivit sur för att en träning gått dålig. ENLIGT MIG gick det piss. Brukar aldrig blir sur utan bara blåsa bort det och ta nya friska tag men idag känns det bajs. Jag red verkligen dålig. DÅLIGT. Davy var så duktig och försökte göra det jag mena men jag red verkligen inte som jag själv brukar göra. Jag var typ helt slut i hela kroppen och kunde liksom inte jobba. Det gick inte. AAAAAAAAA.. Vill rida NU. När jag kommer hem i morgon efter skolan ska jag ta in davy och bara nöta på ridbanan eller åka iväg till sandö om det går. Behöver revanch eller vad man kan kalla det. Ska sova bort dagen och tänka till baka alla grymma ridpass, det är då jag får till baka ridviljan. Det var liksom så självklara grejer tyckte jag på träningen och jag visste ju hur jag ska göra för att få till det jätte bra, precis som åsa säger men idag bara pang så gick det inte. Men alla har ju sina dagar liksom ;)
 
Börjar faktiskt släppa surheten. asså så sur blev jag inte. Bara lite såhär typ mini sur. haha. typ när jag satt av sedan släppte det. Det är ju alltid bra att ha motgångar för man lär sig mycket på det också. annars kommer man ju ingen stans. När jag kom in i stallet myste jag med davy, var så otroligt mysigt. Han la sitt huvud i min famn och jag satt mitt ansikte mellan hans öra och pannluggen där det är som sametslent och så mysigt. Några få minuter som var helt magiskt mysiga. Bara han jag och Laguna i stallet. Helt tyst och helt underbart. 
 
Nej imorgon då kör vi, jag och davy. Nu ska det tränas hela jullovet. Juste snacka om vila hehe. Måste bara köra lite ridning imorgon med. haha. oklart inlägg men nu kör vi!
 
Red laguna också och det gick ganska bra faktiskt! Mellan åt mesta dels kändes det så bra. Traven har vi fått till så bra medan galoppen ännu inte är lika bra. Hon hade tappat rätt mycket muskler i bakdelen. Men dom börjar komma till baka. Men iaf hon har inte lika bra tryck bakefrån som förut men det kommer. Ibland fick vi till det i galoppen också riktigt bra. Laguna gör verkligen fantastiska skänkelvikningar just nu. Så fina blir dom. 
Sjukt nöjd med årets träningar för åsa! Har varit otroligt kul. Man lär sig så himla mycket och jag tycker väldigt mycka knappar har släppts. Och knappar som fortfarande är påväg att släppa. KRAM
När vi tar ett steg bakåt tar vi bara ännu mer sats.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det detta som kallas rollkur? hehe galna glada Davy

Svar: Asså hahaha.. skorven bah kör på det värsta..
Victoria Gadd

2013-12-11 @ 22:36:03
Postat av: Sara

Jag skulle jättegärna vilja ha en ny header :D

Svar: Då fixa jag det! Skicka bilder på Facebook ;)
Victoria Gadd

2013-12-14 @ 18:58:17
URL: http://sarasarakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback