Gilla ifall jag ska göra en julklapps haul

15 likes och uppåt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr kan du ju inte ha det där shabracket på tävling på grund av dom nya reglerna.
Skit tråkigt köpte själv ett shabrack som jag inte får andvända på tävling :(
Men jag har en fråga, jag har en likadan kavaj som du har fast brun, vet du om man får andvända den på tävling nu?
Det är ju ett märke på men det är ju ganska litet.

Svar: Jag vet det är sååå tråkigt. Hatar det. Verkligen en usel regel tycker jag och jag tror väldigt många andra också tycker det. Tänk hur många som se lagt ner pengar på att köpa fina märkeskläder till hästen och ryttaren som man kan ha på tävling. Tror att den här regeln kommer försvinna för jag tror sjukt många kommer va arga över denna regel. Hoppad verkligen den försvinner. Tror man får ha den. hoppas det. Det finns någon sida där det stog mått och plats på alla utrusting. Alltså hur stor den går vara. Sök på den regeln så kan man nog kolla om man får ha den. Annars får man väll sätta silver tejp över eller något sånt. Tänk vad mycket pengar man slösar! Liksom det där schabraket kostade "bara" 699. "Arg" kram
Victoria Gadd

2014-01-02 @ 13:54:42
Postat av: Samma anonyma

Vill bara klargöra att jag kollade på din globen haul och lämna kommentaren :)

2014-01-02 @ 13:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback