Uppdrag

 
 
 
Hellu! 
Förlåt igen ur usel uppdatering.. Ingen.. 
Aja.. Har haft underbara dagar med Elin Alva men nu har som åkt hem.. Trist. Men sånt är livet. 
Kvällen i Visby med mamma idag i Visby var helt underbar! Vi gick världens längsta promenad och hittade på massa Kul. 
 
Men tillbaka det jag skulle säga var att jag har ett litet uppdrag eller vad man nu ska säga men jag ska fixa en header och design till Ronja Hålansson! hennes blogg : rhakansson.blogg.se. Äntligen något och pyssla med. Ska göra den så bra jag kan! Haha! Om du (Ronja) läster det här så kan du väl skicka på FB bilder och vad du vill ska stå och hur du vill ha den eller ifall du vill ha en överraskning. :) 
 
nu ska jag sova iaf så uppdaterar jag mer Kimonon! 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback