to do list!

Hellu!
har typ inga stora planer för dagen men veckan kommer bli as kul! 
 
♦ Göra något, va med kompisar eller hitta på något med mamma.
♦ Rida Davy först skritt på asfallt sen jobba på banan GALOPP(!!!!)
♦ Massor av blogg upptatering hela dagen!
 
JA, som sakt har inte alls mycket på listan idag men det är skönt att bara ha en spontan dag där man får se vad som händer! 
Vad gillar ni min nya header? inte alls stor skillnad. Var så missnöjd med min förra då suddet i mellan bilderna inte alls blev bra. Den här fick jag till det! har letat pogram i flera dagar men sen gick jag in på ett pogram jag jobbat med förut och hittade nya grejer på pogramet! perfekt. Kanske fixar en ny design också. Kram!
 ps. skriv precis din åsikt om headern! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback