Tävlingssugen.. den där lyckan när man lyckas..

(Sjukt nära rosetten bakom mig ;))
Shiiiiiiit vad tävlingssugen jag är.
Idag på othem ute på norra gotlandsridklubb har det varit hopptävling. Där massor av mina kompisar var med. I början av sommaren bestämmde jag mig att jag skulle varra med men, när sommaren gick mer och mer så bestämmde jag mig för att inte tävla förräns tävlingarna på faslandet.
Mm.. hade tänkt åkt ut och kolla och fota men vi skulle vist ppå släkt kalas men det blev ändrade planer så inget av det blev av. 
 
Men asså shit så kul att få tävla. Flyga igenom en hoppbana felfritt eller rida en pogram med procent man aldrig trodde man skulle få. Spännigne när man ligger vid dom blir placerade. pirret i magen ifall man kommer komma precis utanför eller ifall man får den där placeringen som betyder så mycket för (iaf mig). 
Att rida ett ärvarv glädjen i kroppen och lyckan att man  lyckades.. asså shiit det är underbart. 
 
Idag har familjen åkt rullskriskor! det var sjukt kul. vi åt först lunch på tofta gården och där ifrån åkted vi runt i kvarteren. det var sjukt kul. efter vi åkt åkte vi ner till hamnen och badade. Myyss på hög nivåå!
Nu blir det väl lite chill sendan rida ponnii <3
 
kram
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

åh jag vet exakt vilken känsla du pratar om! Det är den mest underbara lyckan som finns!
Kram (:

2013-08-10 @ 19:02:14
URL: http://sofiakrook.blogg.se
Postat av: Zuzanna

Åh, nu när jag läser ditt inlägg så blir jag med tävlingssugen ! ;)

2013-08-10 @ 19:10:12
URL: http://fames.se/zanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback