Pay and Jump?

Hej!
Har haft en grymt härlig dag med Alva. Har precis kommit och tänka på att anart börjar plugget igen... vardag och skit.. Det ska bli kul att träffa alla härliga människor men inte lexor och prov. Sommarlovet har gått för fort. Nu är det liksom 1 vecka kvar här på ön.. Men planerna på att avsluta sommarlovet är stora. Eller stora och stora var till en överdrifft.
 
Davy känns verkligen igång igentligen, han behöver inte så lång tid på sig att komma igång som jag la upp schemat. Imorgon kommer jag dra igång galoppen med 0 krav sedan tisdag kommer kraven komma. 
Han har kännts så fräsch och tränings villig så det känns onödigt att dröja ut på det för mycket. 
På Lördag är det en Pay and Jump på WRK och det var evigheter sen jag tävlade på Gotland. Skulle varit så kul att rida en klass innan vi åker tillbaka till Värmdö igen. En kul avslutning med Davy på gotland innan fastandstävlingarna. Tanken är då men det är fortfarande inte säkert att jag ska va med men troligtvist ska jag vara med. Tänkte starta en lägre klass asså inte så högt. Vill inte ställa världens krav liksom. Men om jag är med startar jag 90 cm. Där känns han så stabil och säker. 
Tror ni skulle tycka det är lite kul med lite tävlingar! Saknar det såå..
 
Han kommer ju vara redo känns det som, men om han inte känns tillräckligt igång kommer jag inte vara med. Så i veckan kommer jag försöka träna lite srång och bommar. Kanske torsdag(?). 
 
Förresten, jag har fått en ny hopptränare! Han heter Ulf Johansson. Känndes ju inte bra med pontus eller han passade inte mig. Han är ju jätte duktig men funkade tyvärr inte för mig. Så det ska bli kul med ny tränare och jag ska vist få gå i samma grupp som en tjej jag varit på sindarve med! Hade först ingenaning om vem det var men sen visade sig det att vi var vänner på Facebook redan... haha världen är liten!  
 

Tycker ni jag ska va med?
kram
 Vild och vågad, fett bekovad ♥ jag gillar dig väldigt mycket

Kommentarer
Postat av: Alva Timén

Du SKA vara med!!!❤

2013-08-11 @ 20:39:34
URL: http://alvatimen.blogg.se
Postat av: Sara

Klart du ska vara med! :)

2013-08-11 @ 20:44:43
Postat av: Alva Bingström

Jaoo! De tycker jag! Haha:D<3

2013-08-11 @ 22:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback