OJ DAVY!!

 
Han överraskade mig TOTALT
Mitt hjärta är fullt av lycka, glädje, ja allllllt!! Helt sjuukt hur glad jag är. 
 
Ända sen jag satt upp på davy idag kände jag att han kommer va fin. När jag ropat på honom i hagen har han kommit, han har varit sjukt glad och på bra humör. Jag var taggad och glad. Fört skiritta jag honom rätt länge i form och med långa tyglar. Han kändes framåt och glad. Sedan började jag trava, där kändes han så fin! låg form som vanligt i början. Han trampa på ordentilgt och stadig. Jag fortsatte jobba i trav i låg ett tag. När allt kändes toppen fatta jag galopp. Fick till fattningen utan att han drog iväg som han gjort eftersom mina händer "lär sig" typ. haha. Men SHIT så fin! bara typ 2 missförstånd i dag. Galoppen flöt på bra. Han tyckte det var kul. När jag galopperat och jobbat lite så drog jag igång traven med mer krav som vanligt. Han var så fin! Jag måste bara säga att min sitts blev riktigt fin. Jag var så rak i ryggen man bara kan och händerna blickstilla! ett undervärk med händerna.. 
 
Asså han gick så stadigt, hade inte han i så jätte hög form. Körde mitt i mellan eftersom han kändes så fin så jag behöll kraven på mig och honom där.Men oj oj oj... Davy gick som en KLOCKA. Så himla galet glad, efter alla dagar som det gått neråt. Nu känner jag att davys och min kurva går uppåt igen. Fick till galoppen, förvända galoppen, ökade galoppen, änkla bytena... åå gud.. Min ponny är tillbaka och mina händer är tillbaka.
Åsa gör typ undervärk!! dagen efter är han så otroligt fräch och fin, går fantastikt. ÅSA du är bääääääst.. <3
Nu är jag äntligen taggad till La1 an på söndag. Nu är jag säker på att jag kommer vara med. 
 
kram galet glad tjej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback