OCH VINNARNA ÄR...

Hej! förlåt för att filmen inte vill komma ut. Men nu kommer vinnarna! och tusen tack alla 35 st som vill vara med. Det är underbart kul att sä många vill vara med! värmer så sjuukt! :) Det har varit sjuukt kul att ha en tävling på bloggen! hoppas det blir av fler gånger. Men nu kör vi igång! :)
 
♦ Vinnaren till det gulldiga pannbabdet är.... http://aliciamartinsson.weebly.com
Stort grattis!
 
♦ Vinnaren till det rosa pannbandet är.... http://themartacrusell.blogg.se
Stort grattis!
 
♦ Vinnaren till det silvriga pannbandet är.... http://nathalieochgismo.bloggplatsen.se
 
grattis till er 3! Ni alla 3 är världa dom fina pannbanden. Nu måste ni kontakta mig på antingen KIK- Vickanodavy eller MEJL- [email protected] inom TVÅ dagar!! Om ni inte kontaktat mig så kommer priserna lottas ut till andra. 
 


VINNAREN till en grimma från hööks i valfri färg och storlek är... 
Jag gjorde så att jag lottade TRE st till en final lottning och dom tre blev..
- Alva Timén 
- Wilma Gripne
- Therese
 
♦Och en av dom är VINNAREN av grimman och det är.... "klicka här" kommer ni till vinnaren blogg :) 
 
STORT grattis till dig!! Det är samma med mig! Du måste kontaka mig via KIK- Vickanodavy eller MEJL- [email protected] inom TVÅ dagar annars lottar jag ut priset till någon annan. 
 
Tusen tack alla som velat vara med! är så himla glad över ALLA kommentarer och alla ni som kommenterat så fina grejer och sånna som puschat mig! Tack så mycket! Skulle vilja ge pris till alla men det går inte! ALLA är vinnare och hoppas ni fortsätter följa min blogg. Tack så sjukt mycket och grattis vinnarna! 
kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du ha någon mer veckans blogg? SNÄLLLA!

2013-08-24 @ 12:39:22
Postat av: Alicia

Hej!
Jag har mejlat dig men jag har inte fått något svar eller pannband. Har du kanske inte sett det? Annars är det bara att mejla ;)

2013-08-29 @ 14:44:09
URL: http://aliciamartinsson.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback