Nu är priserna inköpta till bloggtävlingen!

 
Hej!
förlåt för lite dålig uppdatering i dag. Men iaf. 
Jag och pappa har varit kom köpt lite grejer. Har köpt 3 st priser av 4 och ni kommer älska dom! 4e priset kommer bli något alldeles extra. Känns så skönt att jag hitta så bra saker. Häst saker förståss. Aldrig använda utan kommer drekt från butik. Härligt!
Men efter vi varit och köpt priser och en withebord till stallet så har pappa varit på plantarsen och sedan var vi på ika maxi och handlade käk.
 
Imorgon händer det massor av skoj förutom en sak.. Ska till pappas jobb först, sen när alla butiker typ gallerian öppnar ska jag gå dit och shoppa! gå på hollister, gina tricot och massa mys, helt själv, jag och min iphone. SÅ mysigt. 
Efter det mot kvällen ska jag prova ny TRÄNARE!!! Ska bli så himla kul att testa en ny. Ska bli så spännade! Många har sakt att han är så snäll och jätte bra tränare. Hoppas han passar mig... Ulf Johansson! ska bli spännade. Men sen kommer vi till det lite tråkigare... Dagen innan skolan börjar igen. ASSÅ usch. Vill verkligen inte men måste. 
En till kul sak är att jah kommer ha en BLOPPIS på min blogg! Härligt va? ska sälja massor av "vickan grejer" från stallet som inte används lika mycket. Man måste ju ta bort för att få nytt och det var länge sedan det hände. Om det någonsin har hänt!! ahhaa. kommer ha grymma priser mot orginal priset och så vidare. Så denna vecka kommer både en bloppis och en bloggtävling komma upp! vilken lycka va? ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback