Mitt själförtroende..

 
asså jag har verkligen inget bra själförtroende. 
Jag litar inte på mig själv när jag rider något bra. Jag får alltid mer dåligt självförtroende när det gått dåligt ett tag. Asså jag skulle inte vilja ha ett bra självförtroende där man blir utpekad som om man kan allt. Dey ända jag vill är att kunna lita mer på mig själv. På dressyr träningen idag fick jag en riäl tankeställare om det. 

På frammridningen gick det PISS. MEN Åsa har berättat vad som händer, jag håller på att utväcklas, min vänsterhand som har hoppat så börjar komma till rätta! Men då blir högerhanden stark för den hat alltid varit den som gjort det mesta. Så den blir så stark. Förra träningen pratade hon om det men jag kunde inte riktigt till 100% begripa vad  hon mena. Sedan har det gått dåligt samma vecka. Jag berättade att jag tyckte det. Då berätta hon allt och då kom glödlampan upp över huvudet. Jag sa också att det inte kändes så bra förra träningen men då skulle jag berätta vad. Då började knappen med mitt självförtroende att lysa. Det måste va det. Så nu mer ska jah berätta vad och varför. Troligtvist tror jag att det kommer hjälpa mitt självförtroende en hel del också. 
 
Kan igentligen inte säga så mycket om dressyr passet Kan inte få ihop en bra sammanfattning eftersom Jag fick ett ljus och ja, Min hand börjar komma på plats. Och då blir min högerhand stark och davy blir stark o hård i munnen, ostatig. Det är det som spökar just nu! 
Så orden Åsa knata in mig var "jag bakom din vänster axel och gelehallon i höger"! Ni kommer inte förstå eftersom det är en lång histora för att fatta. Jag kan säga att det sitter fast i min hjärna nu! HAHA. Fick några små skrattanfall av det eftersom alla skratta och det var roligt! MEN det HJÄLPER! kanon, hoppas det här kommer bli bra nu, efter lite ris kommer ros så nu vet jag hur jag ska göra få att få till det igen! Fick han riktigt bra mellan åt, ibland inte alls men ibland riktigt bra! så ja jag är nöjd. Det skulle jag lova. 
Det är inte lätt men nu går det faktiskt uppåt på ett kånstigt sätt! :D
kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du var duktig ikväll ! Det är en stor förändring som håller på att ske .Kom bara ihåg att Åsa sitter bakom din vänster armbåge så kommer allt bli bra 😉
Ni var väldigt! fina du och Davy . Han så nöjd och lite förvånad ut 😘

2013-08-28 @ 22:50:07
Postat av: Sara Fryk

Grymt fint ekipage!

2013-08-29 @ 19:51:20
URL: http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback