Kontakta mig → [email protected]

Hej!
Jag har en mail som dom flesta svenskarna har. Själv har jag en knäpp mail som heter [email protected] 
varför den heter så är för att jag hade en favorit häst för fleera flera år sedan som hette Qrickelin. Jag red honom massor på fårö på sommrarna. Sedan helt plötsligt kom han till ridskolan då jag började gråta i stallet av blandade känslor glödje och lite sorg. Men det hände en olycka med honom då, han blev påkörd. Men han lever och jag vet inte hur mycket han går och så vidare. 
 
Tillbaka till MAILEN. Jag skulle bli så tacksam om ni fina läsare vill bomba mig av fina mail! det kan innehålla ALLT. Skicka in frågor, bilder, headers som ni gjort till mig, om jag har någo tävling kan ni skicka in det dit. 
Ja bara att bomba! skulle beyda guld. Skicka in så många mail ni kan i veckan. 
stor guldtjärna till er som skickar in. Ni kanske kommer med något som kommer upp på bloggen ;) 
glöm aldrig mailen 
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Maila mig på [email protected]
kram 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback