Kavaj på Pay and Jump? hjälp!!!

 
Hej! 
Har en stor fråga som jag själv inte kan bestämma ett svar över... 
Det handlar om att ha kavaj på Pay and jump. Jag kommer iaf ha vita ridbyxor och sedan tröja har jag ingen som blir särskillt bra. Att ha kavaj är det snyggaste som finns. Det jag såg från förra pay and jumpen var att ingen hade kavaj, jag förstår inte varför igentligen. Man sliter ju inte på kavajen, det är ju bara så sjuuuuuukt snyggt. Man kanske tycker man är för fint uppklädd för en pay and jump men det är ju bara kul. Man kanske vill ha några riktigt fina bilder för bästa fotografen ever.. Martin Svärd. Man (iaf jag) vill ha fina bilder med kavaj och vita ridbyxor det hör ju iaf till. Men varför jag är osäker det är för att jag tror som flesta kommer ha någon slaks tröja.
 
Det som känns lite jobbit tycker jag är att man kanske kommer ensam med kavaj där och alla bah stirrar liksom. Det känns så jobbit och jag vet inte vad jag ska göra..... nu väljer jag kavaj, nä det känns jobbit, men välj nu kavaj, nej ingen annan kommer ha det...
HJÄÄÄÄLP snälla söta rara underbara bloggläsare skriv vad jag ska göra vad jag ska välja.. jag behöver verkligen ER hjälp.
Har typ panik. SÅ KOMMENTERA OCH HJÄLP  MIG VAD NI TYCKER!!
kram
 

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Sv: Ja de tror jag! vad coolt :D <3 förra säsongen tävla jag på, gustavsberg, stäket, upplands bro, överby, väsby, mälarhöjden och säkert fler jag inte kommer ihåg. Men känner du igen något av dom ? :D

Svar: gustavsberg var jag på fast det gick åt helvete för vi hade precis flyttat från gotland till värmdö så min häst var allmänt rädd för allt, sen har jag varit på mälarhöjden och stäket av dom du hade varit på! haha guh så kul, då måste vi försöka träffas nästa tävling vi är på samtidigt :D
Victoria Gadd

2013-08-12 @ 21:19:38
URL: http://ponnydressyr.se
Postat av: Alva Timén

Jag SKA ha kavaj om det inte blir as varmt! ❤ Du & jag kör med att ha kavaj ;)!!

2013-08-12 @ 21:20:58
URL: http://alvatimen.blogg.se
Postat av: Elin

Tycker du ska absolut ha din kavaj ! tänk va fina bilder de kommer bli när du har kavaj !! det blir lite mer tävlingskänsla när man har det :)

2013-08-12 @ 21:21:42
URL: http://elinengstom.blogg.se
Postat av: sara

Vill du ha kavaj? Ha kavaj. Kvittar väl vad andra valt att ha på sig.

2013-08-12 @ 21:22:22
Postat av: molly

jag personligen skulle inte ha kavaj, då jag tycker att det är mer som en träning för en själv & hästen. Men tycker som tjejen här över, om du vill ha kavaj, ha det!

2013-08-12 @ 21:27:56
URL: http://fames.se/mollybergh
Postat av: Annie Berggren

Skulle inte ha det själv, men om du vill ha det så får du väl ha det! :D

2013-08-12 @ 21:40:03
URL: http://annieberggrens.blogg.se
Postat av: Märta

Personligen så skulle jag haft min JW långärmade tröja men det är bara för att min kavaj inte passar så bra till min outfit
Elr kanske ;) kör du på kavaj det blir super duper snyggt!!!

Önskade jag kunde varit med denna gång.....

Kramiz <3

2013-08-12 @ 21:45:01
Postat av: Alice

Om jag rider en pay & jump brukar jag skippa både kavaj och vita ridbyxor, men jag tycker att du ska ha det om du vill! :)

2013-08-12 @ 21:51:49
URL: http://haffiefever.blogg.se
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Sv: Jaahaa, för mig har det gått upp och ner, någon miss varje gång men hoppas de går bättre denna termin. vad kul! :D :D vi får hålla koll på det däär :D<3

2013-08-12 @ 22:21:45
URL: http://ponnydressyr.se
Postat av: Wilma

Du passar jättebra i kavaj ❤ så, ja du borde ha det!

2013-08-12 @ 22:33:21
Postat av: Olivia Gustavsson

Jag själv har inte det, jag ser det mer för träning. Men jag tycker att om du känner för det så ha det! Det blir ju mycket snyggare bilder och jag själv blir lite mer taggad när jag tar på mig kavaj. Så kör på det :D

2013-08-12 @ 22:54:05
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Postat av: Wilma

Ha kavaj!! Har du Kik? Isf skriv till mig wilmaapetersson måste få fråga en sak ;) haha eller maila mig!

Svar: min kik är vickanodavy så skicka på frågor du ;)
Victoria Gadd

2013-08-13 @ 10:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback