Imorgon lämnar jag ön

Ja, imorgon lämnar jag ön för denna sommar.. Känns tråkigt och roligt på samma gång, kommer sakna alla så sjukt mycket. Eller inte alla men dom flesta. Assåå fy vad sommarn gått fort. Det kändes som det var juni igår. Tänk att man inte får sova ut, va vakna sent, rida när man vill, sola bada. Nu ska vi stället göra allt man inte vill, gå upp tidigt, lägga sig tidigt, lära sig saker, plugga, läsa läxor, ha prov.. Assåå jag orkar serriöst inte!! Vill bara skuta mig själv för att slippa.. Haha..

Men sånt är livet ifall man vill komma någon stans och det vill jag. Nu ska jag försöka höja mina betyg i alla ämnen och verkligen plugga. Usch det låter hemskt men jag vill verkligen höja mina betyg!
Får ångest.. AAAA jag orkar inte... Har packat hela kvällen så nu är allt packat. Imorgon åker vi kl 07:30 båten med hästar. Sedan har jag söndag och måndag innan lärarna ska börja härska över oss! Haha. Nu ska jag sova. Tack för en helt okej sommar Gotland!

Hejdå sommar och hej läxor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback