imorgon börjar vardagen..

 
Ja imorgon börjar vardagen.. Skola, upp tidigt, läxor, plugg, kompisar, träningar, tävlingar.. Ja, imorgon börjar allvaret igen, inget häng och släng, va uppe sent och sova till tolv. Vi börjar 08:30 imorgon och slutar 12:00. SÅ en kort dag!
Vet inte om jag länktar till nått i skolan igentligen eller ifall jag länktar, har ingen koll vad jag tänker och känner. Fick bara en tankeställare om att nu är det vardag och rutinerna ska igång. Och känslan av att jag länktar. Haha blev rädd av att känna att man länktar till läxor liksom. Men saksamma. Nu ska betygen höjas och jag ska vara stenhård mot mig själv. Läxorna sköter jag alltid bra och har alltid gjort. Tycker jag är duktig i skolan med men att jag ska höja mina krav ett snäpp. Speciellt engelskan mitt svaga ämne.. Där ska jag få högre iaf i slutbetyg i 7an. Musiken vill jag höja till minst B eller högre. Vill lära mig akorden till gittar bättre för jaf tror det är en viktig grej. Sjunga kan jag hyfsat, piano med. Matten vill jag bli bättre på med. just nu har jag ränsat ALLT i matten i mott huvud.. haha. Svenska vill jag också höja fast jag är riktigt nöjd med betyget där men sak samma. Allt vill man ju bli bättre på och man kommer aldrig vara nöjd förän man har A. 
Men iaf rutinerna börjar imorgon och det är vårt liv. Har iaf ett grymt kul skema med skolan denna vecka! wiihE!

IMORGON SLÄPPS BLOGGTÄVLINGEN. HAR KOLLAR IN HÖÖKS SAKER OCH NI KOMMER ÄLSKA EXTRA PRISET SOM ÄR GRYMT. SÅ HÅLL KOLLA HELA DAGEN IMORGON SÅ NI INTE MISSAR NÅGOT!!! KRAM!

Kommentarer
Postat av: Nicky

Älskar din ponny, så himla söt och fin fuxfärg! :)<3

2013-08-20 @ 18:26:18
URL: http://nisseochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback