har verkligen inga planer..

Hej bloggen!
man kan säga att jag känner mig anmälnt ful och äklig idag.. Hahah.. en såndär äkel dag. 
Har typ inget jag ska göra idag vad jag vet en så länge. Ska åka ut till hästarna och rida och fixa i stallet.Annars är jag tom på vad jag ska göra. 
Hela morgonen från ca 10 har jag suttit med datorn och redigerad en header till Ronja och fixat en design. Blev riktigt nöjd! Ska bara lägga in en text på sidan ikväll näe hon slutat jobba. Det här inlägget får bli lite såhär allt möjligt inlägg. 
Fick förrästen en kommentar jag skulle vilja svara på. 
 
Skriv inte så långa inlägg!!!
svar: Man har sin åsikt och det är jätte bra. Själv tycker jag att man ska blanda med låånga och korta inlägg som jag gör. Många bloggare med stora bloggar blandar långa och korta och jag tycker det är viktigt. JAg tycker en blogg blir tråkig ifall man bara skriver korta inlägg typ såhär " hej! jag har ridigt idag det gick bra. hej då." och sedan en bild. Det blir liksom inge kul. och när man skirver åsikts och sin tanke inlägg tycker jag det ska va långt. men sdet tycker jag! 
Kan inte alla ni som läser det här vara supergulliga och kommentera eran åsikt om långa och korta inlägg? skulle vara kul att få läsa! skriv en kommentar det går fort ;)
 
tror jag är nöjd med inlägget nu! 
snart iväg och rida davy. Ska fortfarande rida en kort skritt tur och sedan in på banan, ska försöka vara på gräsbanan lite längre än igår. 
kram
 

Kommentarer
Postat av: Tuva

Det är perfekt som det är =)

kramisar!

2013-08-09 @ 21:27:18
URL: http://tuva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback