Förlåt ALLA!!

Assåå shiit förlåt! Ni borde hata mig as mycket eftersom jag inte har haft tid med bloggen under kvällen.. Assåå helt fullspäckad. Gäster från halv 6- 9 ridning medan som var där assåå as mycket. Filmen vill inte ladda men ska göra nya tag i morgon.. Om det inte går med filmen gör jag bara ett inlägg om vem som vann men vinnarna är lottade! Sjukt spännande. Men förlåt för att jag inte laddat ut videon.. Känner mig HEMSK.. Men det kommer i morgon. Är sjukligt trött så ska sova NU.
Kram
Ny bakgrunds bild på mobilen!! Haha foooer forever <3 världens bästa grupp <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är lungt :) ha inte dåligt samvete!

2013-08-24 @ 08:51:44
Postat av: Vickan

Det är lungt :) ha inte dåligt samvete!

2013-08-24 @ 08:52:21
URL: http://victoriashastar.horseworld.se
Postat av: Victoria

Kan du inte göra ett inlägg om vinnarna? Jag inte kolla på videosar på min mobil för mitt 3G är för segt och vi har inget internet på gården. :)

2013-08-24 @ 09:04:46
URL: http://victoriashastar.horseworld.se
Postat av: Anonym

Kan du bara inte strunta i att göra filmen? Jag vill se vem som vann XD

2013-08-24 @ 09:16:49
Postat av: Anonym

Var inte du beliber nyss ?

2013-08-25 @ 07:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback