Det här är sjukt

Assåå jag kan bara inte fatta att det är 2 underbara människor som gjort var sig en fan sida åt mig.. Assåå åt mig liksom?!? Sjukt underbart... Assåå på instagram. När jag loggat in på instagram och klickar där man ser gillningar m.m så står det att den fan sida vill följa mig. Mina reaktioner är typ hjärtattack. Hjärtat stannar jag stirrar på min mobil och tror inte det är sant, är det ett skämt eller? Tänker jag.. Aaa Härre Gud. Dom skriver och lägger ut så enormt fina saker, ASså jag blir tårögd :')
Just nu i min värsta händelse i livet Ever så finns ni underbara läsare som stöttar mig och skriver så fint.. Det värmer så sjukt.
Älskar er kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback