DAVY ON THE ROAD

Han är den grymaste ponnyn jag vet. Ja, jag vet alla älskar sin egen häst och tycker den är bäst men det är verkligen något som sticker ut med min ponny. Han har glimten i ögat. Han steg han personlighet och hans underbara temprament. Han har dom mest utrycksfulla ögonen jag någonsin sätt på en häst! dom är helt otrliga! Hela hans ansikte är som ett stort teckensprok. Han är så speciell och underbar. Han har sina sidor men han kommer alltid föralltid vara den grymaste hästen i mina ögon.. Vår resa.. Jag en lite nybörjare som älskade hästar över hela mitt hjärta, Jag var modig och äslakde hästen som ingen annan gillade på ridskolan. 
Davy hade kapasitet, det såg jag från första dagen på ridskolan. Han var en lite idiot kille som slängde av folk och hoppade över hinderstöden. Ingen kunde tränsa honom, ingen kunde duscha honom han kunde INTE gå i form utan gummiband. Han hade aldrig fått en lok/reg placering.
 
Nu är han lätt att tränsa, han går att duscha hur lätt som helst, han hoppar perfekt men är svår, han går så lätt i form utan gummiband och han har massvis med paceringar.. och vår resa är ännu bara kort, vi har flera år kvar.. han är grym för alltid och förevigt, DAVY ON THE ROAD.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om han e så lätt att få i form varför sågar du ner honom då? Blir så ledsen när jag ser dig rida honom, du drar ner honom i form, och Davy ser faktiskt inte glad ut alls. Dem uttrycksfulla ögonen du snackar om, ser sorgsna ut. Men nu snackar jag bara om dressyren. Tycker du ska lägga av med att såga, lär dig rida rätt istället>:(

2013-08-25 @ 23:25:03
Postat av: Anonym

Nu är grymma ihop!

2013-08-25 @ 23:47:26
Postat av: Johan Gadd

Vickan, du bjuder på dig själv på ett fantastiskt sätt. Människor som anonymt lämnar elaka kommentarer är mobbare som troligen mår dåligt och pyser ut sin tråkiga sinnesstämning på andra. Tror inte att de bjuder på sig själva särskilt mkt utom till en liten krets likartade personer. Ta inte till dig dessa elakheter. Lyssna i stället på alla fantastiska vänner och människor som vill dig väl och finns runt omkring dig hela tiden. Lyssna som du brukar noga på dina underbara tränare Åsa, Hanschen och Louise som tror på dig och stöttar dig och Davy! Jag tycker synd om hästmänniskor som slänger elakheter på andra. Så småningom om kommer säkert de åxå till ro och slutar upp med sånt. ❤

2013-08-26 @ 08:14:15
Postat av: Maxime Holm

Vem är du, som anonym och bedöma victorias ridning? Hon klarar Davy jätte bra och jag tycker det bara galet fjantigt av dig att kommentera något sånt, och är anonym? Ta hand om dig själv istället för att rata andra. Och din sista kommentar, "lär dig rida" osv, jag tror hon kan rida, om du ser på placeringarna från tävlingarna. Ville bara skriva det, hoppas du läser det här också..

Svar: <3
Victoria Gadd

2013-08-26 @ 16:15:24
URL: http://nattstad.se/truestoryofmyself
Postat av: Wilma

Du som kommenterade Anonymt där uppe, du har nog aldrig sett Vickan rida.. Hon är den grymmaste personen jag vet!
Hon har hjälpt mig så mycket inom ridningen, jag har fått rida på både davy och laggan, kommer du ihåg när du lärde mig skänkelvikning på silikaten?
Om du ska hålla på att skriva elakheter och sånt så gör det till mig istället, Vickan ska inte behöva få sånt!
❤❤

2013-08-26 @ 19:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback