Dagens pass!

Har precis gått in från stallet från att ha varit där kanske 6 min för att avmaska hästarna. dom var så himla duktigta. inga problem alls. 
Har legat i soffan en stund innan och kollat allt möjligt fått massor av kommentarer en typ knäpp lite rolig och massor av fina. När man kollar insta och fb är dom spammade av tävlingsbilder och bloggar fulla av resultat precis så som det är när det varit tävling. häärligt. men snacka om att man är lite avis att man själv inte tävlade idag. Grattis alla duktiga ryttare som gjort bra prestationer idag. 
Själv har jag ridit min fing och får igång honom efter sommarens 3 veckors bete. Känner att han inte behöver så lång tid på sig att komma igång igentiligen så jag jobbade han lite mer och mer krav i skritten och lite samma sak med traven. På skritt rundan skritta jag bara . man kan säga att det hände en piss åt helvete grej innan men det hoppas jag bara va en grej som släpper. Men iaf när vi skrittat klart banan så red jag ganska länge på banan. I början kändes han lite halft jobbig och ville inte det jag ville och var almänt seg.
 
Men när vi jobbat ett tag kändes det bättre. I slutet kändes han så fiin ♥ Krävde mer av honom idag. 
Imorgon får han vila sendan på måndag blir det mer krav i all ridning och på tisdag kör jag galopp med inga krav. så ser det ut!
 
Nu blir det lite mer blogg mys och planera inlägg och kolla andras bloggar. bara almänt chillipill! glöm inte mejla
[email protected]
 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback