Dagens blogg blir....

....Grattis till Denna Tjej!! Hon är en possetiv aktiv bloggtjej, sånt gillar jag! 
här kommer responsen...:
 
bra saker med bloggen:

Jag gillar bloggen mycket, blandade inlägg om hennes vardag, hästar, mode och åsiktsinlägg! Allt finns med som man vill läsa en blogg iaf. Hon skriver bra inga stora slarvfel, hon lägger upp inläggen bra och allt sånt. Hon rider grymt bra, har tävlat mot henne, hon har magiska hästar och har haft magiska ponnys. Kan tycka bloggen är lite likt min blogg på vissa sätt asså lite så som jag byggt upp min blogg fast på hennes sätt. Gillar det!
 
Saker som skulle kunna bli bättre:

Absolut hennes design. Ganska tråkig, skulle varit snyggt men en fin header och en snygg design. Tror fler skulle fasna för bloggren, för headers och design är en stor grej för bloggen. Bloggen kan kännad tråkig och man fasnar inte lika lätt. En header skulle va perfekt till din blogg för då lovar jag fler kommer fasna för din blogg :)
om du vill kan jag hjälpa dig. 
 
Mer text till inläggen, inte alla med vissa. Typ åsiktsinlägg. Man fasnar mer för texten ifall den är längre och man förstår att det är en åsikt på riktigt. uprepa vissa saker här och där. Det ser mer proffsigt ut ;) hahah. Men det är vad jag tycker! 
 
Giller bloggen, så kika in så kanske ni fasnar för en till blogg :) kram
 

Kommentarer
Postat av: Alicia

KLAR! Jag vill VÄRKLIGEN bli veckans blogg... för jag behöver fler läsare och jag gör så mycket jag kan fast jag inte har haft min blogg länge.
Jag hoppas SÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket att jag blir nästa vecas blogg :)

2013-08-17 @ 20:21:08
URL: http://aliciamartinsson.weebly.com
Postat av: Sara Vistrand

Åhhh! Gullunge! Vad söt du är! Ja det där med designen... Som sagt så är jag inte speciellt bra på att göra såna grejer så om du vill så får du gärna hjälpa mig ;-)
Haha vad sööt du är, tack Vickan!
Hör av dig om du vill hjälpa mig med headern ;-)

2013-08-17 @ 20:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback