COVER??

 
Nu har kag funderat SJUKT länge om att göra en cover på en låt eller flera låtar. 
jag ÄLSKAR ju musik och jag ÄLSKAR att sjunga. Har inte visat min musik och min röst knapt någon nu på bloggen, skulle vilja få in mer musik i bloggen med för det ger liv i bloggen ännu mer. Då får ni föja mig i något nygg som jag verkligen älskar. Jag sjunger verkligen HELA tiden. I skolan, hemma, bussen, bilen, stallet, duschen, på häst ryggen, afärer , asså precis över allt. Förutom bloggen.. 
MEN det ska bli ändring på. Nu ska jag verkligen försöka få ut mer musik till bloggen. 
Tänkte försöka göra en riktigt bra cover med kanske någon musikvideo eller en tråkig video där jag står och sjunger.. Känns tråkigt men jag har ingen studio där man kan spela in sin röst på grymaste sätt utan jag har min fina iphone med skit mikrofin där man låter täppt. Så det här är en knäpp fråga som är omöjlig att få svar på men om någon vill hjälpa mig med att spela in i en studeo eller en såndär inspelnings grej. HAHA. 
 
Iaf, jag har några låt förslag och dom är domhär:
♥ Dina andertag
♥ Inpossible
♥ Titanium (slow version)
♥ dimmonds 
♥ uncover
 
det är mina låt förslag, asså jag sjunger bäst på svenska tycker jag inte för jag är särskillt duktig btw. Jag tycker också mer om att sjunga lite lugnare låtar asså inte för lunga men ni fattar. Så SPAMMA mig med massor av låt förslag på KOMMENTARERNA! SÅ kanske just din låtförslag jag sjunger! så kommentera massor! betyder guld. då får ni höra mig sjunga! kram! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Titanium

2013-08-23 @ 06:14:33
Postat av: Alva Timén

Titanium ❤

2013-08-23 @ 14:27:17
URL: http://alvatimen.blogg.se
Postat av: Sillan

Titanium <3

2013-08-23 @ 17:11:03
URL: http://nattstad.se/sillanslife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback