Blir ingen ridning idag

min fina tjej!
Hej! 
blir ingen ridning idag. är helt slut. Vad har du gjort idag då vickan? haha vet inte varför jag är så trött! är bara så sjukt trött och vil bara vila och ta det lugnt. 
Idag har jag börjat dagen med en joggingtur i värsta hettan! så otroligt varmt. Höll på att dö serriöst. Nelly var också helt slut och orkade knappt springa. När jag kom hem hoppa jag in i duschen och duschade med så kallt vatten det bara går. Efter en spring tur så åt jag mat och tog det lugnt. Efter jag tagit det lugnt så lekte jag lite med nelly och efter det så fixade jag och mamma stallet! vi skrubba bort allt bajs på väggarna och spola av allt. Det blev verkligen så fint och fräscht. 
 
Efter det har jag bara tagit det lugnt. Davy skulle ändå skrittas eller vila. 
Imorgon är det TORSDAG då jag och alva ska göra något så sjukt kul. Kanske några överraskningar kommer.. hihi rolig torsdag ska det iaf bli. 
nu ska jag fixa en rolig grej på bloggen och hålla koll på mejlen. 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback