Beställ en header av mig! GRATIS

hej! jag gör massor av headers till olika människor innom bloggvärlden. Mest innom ridsporten då. Jag försöker göra änkla headers fast som ändå blir rymt fina. Vill inte att det ska bli förmycket utan en header som man fasnar för. Min älskar jag men jag ska fortfarande fixa några saker på den som jag precis börjat med. jgag gör headern som du vill ha den kan även fixa en design. Jag kommer med förslag och vi sammarbetar tills den blir precis som du vill ha den. 
Just nur får jag väldigt mycket förfrågningar om headers om jag kan göra headers och frågor om jag gör min header själv och det gör jag. 

Så kontakta mig via mail, facebook eller här på bloggen. Jag kan hjälpa er sätta in headern på nästan alla bloggportaler :)
här får ni se förslag jag gjort till andra:
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart gör du dina headers?

2013-08-18 @ 16:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback