Älskling!!

Hej!
Sitter nu på bussen påväg hem. Vilken dag! Eller inte så speciell men ändå vilken dag! Hade först dö tråkigt på pappas kontor. Haha var så jäkla häftigt för jag hittade 3 gamla stenålders mobiler och jag fick igång 2 av 3! Helt sjukt.
Efter lunch med pappa och hans kompis drog jag till gallerian. Gick runt där själv och shoppa! Så oroligt skönt. Bara jag och mitt bankkort. Ibland är det skönt. Det var faktiskt första gången jag shoppa själv i Sthlm. Btw jag köpte ett par as snygga jeans från hollister, min nya älskling en jacka från Gina som är då fin!! Och tillsist köpte jag en ögonbrynspenna. Köpte bara saker jag verkligen behövde. Behövde ett par nya jeans. Har igen fin klok höst jacka för jag ville inte ha en skin eller jeans jacka. Sedan tog min ögonbrynspenna slut idag. Det ända jag inte fick tag på är eb väska.. Min väska har liksom blivit stulen eller var det jag som slarva bort den på Gotland.. Så jobbigt för jag älskade den väskan!

Nu ska jag hem göra mig klar för hoppträning! Wiiihe!
Kram


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jätte fin blogg du har :)

2013-08-19 @ 19:45:10
URL: http://smebacksflikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback