10 saker ni inte visste om mig..

HAHA det här var ädå inte då det såg värst ut..
 
förlåt för dålig uppdatering idag.. sorry men det ska årdna sig!
 
- Förra vintern så såg davy så sjuuuukt rolig ut för vi hade klippt han alldeles för kort och allt såg almänt missbildat ut.. på bild här över ↑ ↑ ↑
 
- jag är beroende av candy crush..
 
- har än så läng 2 fan sidor på instagram! HELT SJUKT :´D
 
- jag får ofta förfrågningar om att jag ska göra headers till andra. 
 
- Jag länktar verkligen INGENTING till skolan.
 
- jag känner mig naken utan min mobil 
 
- Jag kan inte gå utan smink i skolan.. känner mig så himla ful, önskar att man kunde gå utan för då skulle allt bli så mycket lättare på morgonen.
 
- Davy ögon är sjuukt utrycksfulla. Helt sjuukt fina
 
- Laguna älskar att slika en över allt :D
 
- Jag har 651 bilder på facebook
 
- Förra vintern så såg davy så sjuuuukt rolig ut för vi hade klippt han alldeles för kort och allt såg almänt missbildat ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback